کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

ایزد دانا را سپاس می‌گوییم که ما را یاری بخشید تا بتوانیم در زمینه تحقق آرمان‌های علمی و میهنی خویش، گامی دیگر برداریم. «زمین آزمون» با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی جزوات آمادگی آزمون کارشناسی‌ارشد و دکتری زمین‌شناسی و نیز کمک به دانشجویان و محققین این رشته در سال 1386 آغاز به فعالیت نمود. در این راه استادان، دانشجویان و پژوهشگران محترمی با هم‌فکری خود به ما یاری رسانده‌اند که اگر این هم‌فکری و کمک‌ها نبود شاید این مهم ناتمام می‌ماند. اکنون به پاس سالها تلاش صادقانه گروه آموزشی و پژوهشی زمین آزمون، هزاران امید و تلاش به ثمر نشسته است و فرهیختگان بسیاری همراه ما با موفقیت در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری زمین‌شناسی تحصیل نموده‌اند. برای پاسداشت و ترویج علم مقدس زمین‌شناسی، زمین آزمون کلیه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین‌شناسی خود را به‌صورت وقف عام و رایگان به همه فرهیختگان جامعه علمی زمین‌شناسی و معدن ایران تقدیم می‌نماید.

نویسندگان

فضاحت علمی در دانشگاه ها را متوقف کنید

گروه زمین آزمون | پنجشنبه, ۳۱ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۹ ق.ظ

سرقت و کپی علمی

فضاحت علمی در دانشگاه ها را متوقف کنید. متاسفانه در سالهای اخیر و خصوصا یکسال اخیر تماس های بسیار نادرستی از سوی افراد غیر علمی و دانشجونما داشتم که خواهان نگارش مقالات برای دانشجویان دکتری و حتی نگارش تز بودند که مبالغی از ۸ میلیون تا ۲۰ میلیون تومان و بیشتر پیشنهاد می دهند.
به واقع این تقلب ‌و فضاحت تا کجا پیش رفته که علنا افراد پیشنهاد چنین موارد نفرت انگیزی را می دهند.
استادانی که دانشجویان ناتوان دکتری را گرفته اند و امروز درمانده از توان علمی نداشته آنها هستند. دانشجونماهای دکتری که توان نگارش مقاله دفاع خود را ندارند ‌و فقط عنوان جعلی دکتر را یدک می کشند.
روز به روز این پیشنهادات بی‌شرمانه از سوی افرادی از دانشگاههای به ظاهر معتبر افزوده می شود و گویا هر چقدر هم رد می کنیم از جایی دیگر این وقاحت سر بلند می کند.
سرقت علمی از مقالات و تزها درد کمی نبود که امروز متاسفانه افراد ناتوان و غیر علمی دانشجونما، خصوصا در مقطع دکتری، مفتضحانه با پرداخت پولی کثیف خواهان نگارش مقاله یا تز خود هستند.
لطفا این فضاحت و بی احترامی و پیشنهادات بیشرمانه را متوقف کنید ...

دکتر رامین صمدی

 

#دکتر_صمدی #تقلب_علمی #سرقت_علمی #سرقت_ادبی #پلاگریسم #پلاجریسم #پلاجیاریسم #دانشگاه #وزارت_علوم #دانشگاه_آزاد_اسلامی #زمین_آزمون
#Dr_Ramin_Samadi #Dr_Samadi #Geology #geoscience #geological #geologyrocks #geologia #geologypage #Plagiarism #Stop_Plagiarism #Zamin_Azmoon

  • ۰۰/۰۴/۳۱
  • گروه زمین آزمون