کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

کارشناسی ارشد و دکتری زمین شناسی

ایزد دانا را سپاس می‌گوییم که ما را یاری بخشید تا بتوانیم در زمینه تحقق آرمان‌های علمی و میهنی خویش، گامی دیگر برداریم. «زمین آزمون» با هدف ایجاد بانک اطلاعاتی جزوات آمادگی آزمون کارشناسی‌ارشد و دکتری زمین‌شناسی و نیز کمک به دانشجویان و محققین این رشته در سال 1386 آغاز به فعالیت نمود. در این راه استادان، دانشجویان و پژوهشگران محترمی با هم‌فکری خود به ما یاری رسانده‌اند که اگر این هم‌فکری و کمک‌ها نبود شاید این مهم ناتمام می‌ماند. اکنون به پاس سالها تلاش صادقانه گروه آموزشی و پژوهشی زمین آزمون، هزاران امید و تلاش به ثمر نشسته است و فرهیختگان بسیاری همراه ما با موفقیت در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری زمین‌شناسی تحصیل نموده‌اند. برای پاسداشت و ترویج علم مقدس زمین‌شناسی، زمین آزمون کلیه جزوات آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکتری زمین‌شناسی خود را به‌صورت وقف عام و رایگان به همه فرهیختگان جامعه علمی زمین‌شناسی و معدن ایران تقدیم می‌نماید.

نویسندگان

انتخاب استاد نمونه اخلاق رشته زمین شناسی در ایران

گروه زمین آزمون | دوشنبه, ۲ فروردين ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹ ب.ظ

انتخاب استاد نمونه اخلاق زمین شناسی در ایران

جهت انتخاب استاد نمونه اخلاق زمین شناسی کلیک بفرمایید

 

امام على علیه السلام :رَأْسُ الْعِلْمِ التَّمْییزُ بَیْنَ الاْخْلاقِ وَ اِظْهارُ مَحْمودِها وَ قَمْعُ مَذْمومِها

 (بالاترین درجه دانایى، تشخیص اخلاق از یکدیگر و آشکار کردن اخلاق پسندیده و سرکوب اخلاق ناپسند است) 

[غررالحکم، ح ۵۲۶۷]

 

گروه آموزشی و پژوهشی زمین آزمون جهت تکریم اخلاق در جامعه دانشگاهی و توجه به تقدم تربیت بر تعلیم، برای نخستین بار طرح برگزیدن استاد نمونه اخلاق رشته زمین‌شناسی را جهت تکریم اخلاق در جامعه زمین‌شناسی ایران به اجرا درآورده است. در این طرح دانشجویان و دانش‌آموختگان رشته زمین‌شناسی کلیه دانشگاه‌های ایران با مراجعه به سایت نظرسنجی می‌توانند به یکی از استادان محترم زمین‌شناسی کشور رأی دهند. گفتنی است مهلت انتخاب استاد نمونه اخلاق رشته زمین‌شناسی با توجه به گستردگی و تعدد دانشگاه‌های کشور از فروردین‌ماه سال 1400 تا پایان شهریورماه 1400 خواهد بود.

ضمن احترام به کلیه استادان محترم زمین‌شناسی، به دلیل محدودیت‌های موجود امکان درج نام همه بزرگواران در حال حاضر ممکن نیست و تمرکز انتخاب استاد نمونه اخلاق در این مرحله بر مفاخر و مشاهیر زمین‌شناسی ایران خواهد بود و کلیه شرکت‌کنندگان در نظرسنجی امکان معرفی سایر استادان محترم را خواهند داشت.

گروه زمین آزمون بر اساس رویه گذشته، در آینده نیز برای تقدیر از مشاهیر و مفاخر در جهت شناخت و معرفی بیشتر نخبگان جامعه علمی زمین‌شناسی ایران اقدام خواهد نمود.

 

گروه آموزشی و پژوهشی زمین آزمون

www.zaminazmoon.com

  • ۰۰/۰۱/۰۲
  • گروه زمین آزمون